מסעדות בירושלים

בורגרס בר ברחוב שמאי


גו ברירת מחדל - 1

טווח מחיר

₪25₪100

מידע כללי

‎כמו בכל הסני‫פים של בורגרס בר, גם ברחוב שמאי תמצאו בר פתוח שמאחוריו תוכלו לצפות בהכנת ההמבורגר הטרי שלכם, לבחור מבין הירקות הטריים, התוספות והרטבים המיוחדים. ‬הסניף ברחוב שמאי עמוס לרוב בחובבי המבורגרים‫,‬ ועל כן מטרים ספורים משם ברחוב יפו תוכלו למצוא סניף נוסף‫. המיקום מושלם לחטוף ארוחת צהריים טעימה על הדרך, או לפגוש חברים ולשבת ולהנות מהאוכל כמו שצריך. בסופי השבוע תגלו ששעות הפתיחה במוצאי שבת מאפשרות לכם להמשיך אל תוך הלילה על בטן מלאה.

 ‎

חובבי ההמבורגרים ימצאו כאן שלושה גדלים של הקציצה העסיסית, 150 גרם, 220 גרם ולרעבים מביניכם 300 גרם, עם כל הרטבים והתוספות שרק מוסיפים לעסיסיות ולטעם של הבשר (צ'ימיצ'ורי, פסטו, חריף, טחינה, ביצה ועוד). בורגרס בר מגיש גם המבורגרים מבשר כבש, או בשר אנטריקוט טחון לאניני ההמבורגרים. 
 ‎

אם אתם לא במצב רוח להמבורגר ורוצים לגוון, תעיפו מבט בתפריט יש עוד הרבה אפשרויות לבחור מביניהן כמו כריכים עם בשר עוף או סטייק, סלט עוף, רצועות עוף, טבעות בצל, כנפיים, ראפים מטורטיות, ויש אפילו סטייק אנטריקוט מיושן ליושבים במקום, ובל נשכח את הצ'יפסים שמגיעים או בגרסה הרגילה, או בגרסה העגולה - פרוסות חתוכות עגולות של תפוחי אדמה בטיגון עמוק. מומלץ. 
 

‎לבורגרס בר יש סניפים בכל ירושלים‫,‬ את סניף יפו הקרוב כבר הזכרנו‫,‬ במושבה הגרמנית וגם בתלפיות‫.

 

 

 

 

חשבנו שתמצא בזה עניין
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text